Автобазар - продажа автомобилей на Украине, продажа авто, поддержанные автомобили
Автобазар, Продажа б/у авто
 
 
Автобазар, атопродажа, продажа авто в Украине.
Автобазар, атопродажа, продажа авто в Украине.
Автобазар, атопродажа, продажа авто в Украине.Автобазар, атопродажа, продажа авто в Украине.АвтобазарАвтобазарАвтобазар, атопродажа, продажа авто в Украине.АвтобазарАвтобазарАвтобазар
Автобазар
АвтобазарАвтобазар Новини
23 Квітня    Hyundai Genesis Coupe краще Infiniti G37
  Приголомшлива краса проти перевіреної потужності Насправді список гідних 6-циліндрових спортивних купе короткий. Якщо точніше, то до справжнього моменту в нього входили лише BMW 335i і Infiniti G37. А потім, десь на початку лютого, Hyundai скинула бомбу, причому атомну. Вона називається Hyundai Genesis Coupe 2010 модельного року. Абсолютно раптово корейський автовиробник, чиї колишні спроби створення «спортивних» автомобілів включають, наприклад, незавидний Scoupe і забуте перше покоління Tiburonвиявився в центрі уваги з новою моделлю, яка володіє і привабливою зовнішністю, і необхідними даними для здійснення подвигів. 300 кінських сил. 6-швидкісна механічна коробка передач. Задній привід. Диференціал підвищеного тертя. Отже можете забути про своє Scoupe. Настав час для справжнього автомобіля. Звучить так, немов йдеться про вступі на територію Infiniti G37, чи не так? І це правда. По всіх аспектах, окрім вартості. Отже, перед вами порівняльний тест. Почому нині гонки? Hyundai Genesis Coupe 3.8 2010 модельного року — солідний автомобіль з достатнім запасом потужності, прекрасним стилем і низькою ціною. По-справжньому низькою. За $29 500 ви можете купити собі Genesis з 6-циліндровим 3,8-літровим двигуном і комплектом устаткування Track, який складається з жорсткішої підвіски, диференціала підвищеного тертя типа «Торсен», гальм Brembo і 19-дюймових коліс. 6-швидкісна механічна коробка передач входить в базову комплектацію, і наш тестований Genesis нею оснащений. Разом з килимками, роз'ємом для iPod'a і доставки автомобіль обійшовся в $30 375. А це, між іншим, на $6 625 доларів менше вартості стічного Infiniti G37. Але давайте не будемо ось так відразу виключати G37 з гри. Адже він виявився досить сміливим, аби виграти безліч порівняльних тестів. Наш тестовий G37 просто напханий опціями: пакет Premium за $3 200 включає аудіосистему Bose, водійське сидіння з функцією пам'яті, Bluetooth і інші к ...
 Деталі
23 Квітня    Audi R8 — серійний болід на дорогах Японії
   Після гучної перемоги в 24-годинній безперервній гонці Ле-Ман, автомобіль Audi R8, дещо перетворившись, з'явився на вільному ринку, де його може купити будь-який охочий. Вперше під маркою Audi виходить серійний спортивний середньомоторний автомобіль. Ну, і чим конкретно він є? Про це читайте в матеріалі нашого журналіста.Неначе прямо з гоночної траси Що ж, зрозуміти виробника можна: якщо трапився тріумф, потрібно, користуючись випадком, підняти авторитет марки Audi серед простих покупців. А для цього слід щонайшвидше випустити на ринок серійний автомобіль-двійник тріумфатора, тим паче, що і заробити на цьому теж можна. Сказано — зроблено! Так на ринку спортивних машин з'являється новий гравець — модель Audi R8 з центральномоторною компоновкою. Дивлячись на автомобіль збоку, не можна звільнитися від враження, що машина неначе відразу після гонки, ще не встигла охолонути і, якщо треба, готова продовжити боротьбу. Проте тепер їй належить боротися за симпатії покупців, причому, як я розумію, головним конкурентом в цій боротьбі є модель Porsche 911. Тут слід зазначити деяку закономірність. Дивіться, належна Audi компанія Lamborghini випускає автомобіль Gallardo з 10-циліндровим V-типу двигуном і відкрито кидає виклик Ferrari, у якої цих самих циліндрів тільки 8. І точно так Audi оголошує про початок випуску моделі R8 з 8-циліндровим і, знову ж таки, V-типу мотором, щоб покарати Porsche 911 з його 6-ми циліндрами. Цікаво, хто кого здолає цього разу? У Audi R8 є важлива перевага — його 4,2-літровий двигун розташовується в як там не є «найправильнішому» для спортивної машини місці — ззаду ближче до центру. Ну, і сам факт перемоги в 24-годинній гонці Ле-Ман теж чогось тай вартує, адже це ж така реклама! Є, проте, і недолік — в R8 немає заднього сидіння. Що стосується продажної ціни, то давайте порівняємо. Audi R8: 16 млн. 700 тис. ієн ($151 600)Porsche 911 GT3: 15 млн. 980 тис. ієн ($145 000)Porsche 911 Turbo: 18 млн. 580 тис. ієн ($168 700) Хотілося б звернути увагу читачів ще на од ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд Honda Insight
    За перші десять днів продажів на нову модель Honda Insight було подано понад десять тисяч заявок. У сьогоднішньому звіті я розповім про свої перші враження про це нове авто.Схожий на Prius? Ну і гаразд! Це друге покоління моделі Honda Insight. Виробництво першого покоління було припинене літом 2007 року. І ось, до невпізнання змінена модель повертається опісля майже два роки. На відміну від двомісного Insight першого покоління, це п'ятимісцевий пятидверный хэтчбэк. Таким чином, ми маємо справу з конкурентом Toyota Prius. У перспективі, поява нового Insight — явно не радісна звістка для найзнаменитішого гібридного автомобіля в світі. Отже, я чекав зустрічі з суперником Prius'а, і, треба сказати, з цим пов'язано моє перше і не найприємніше враження. Це помітно вже на фотографіях, а в живу, в природному освітленні стає просто волаючим: лінії задньої частини кузова, опрацьовування задніх дверей найскромнішим чином нагадують Prius! А напівпрозора панелька задніх дверей неначе узята з Honda CR-X другого покоління. Але не будемо занудствовать — схоже, і гаразд. Мені, до речі, в зв'язку з цим згадалося одне інтерв'ю з кінорежисером Такеси Китано. «Чи дивитеся ви чужі фільми?» — запитав журналіст. «Дивлюся, щоб не зняти нічого схожого», — відповів Такеси. З характерною особливістю Insight першого покоління — щитками, що закриває задні колісні ніші, — довелося розпрощатися. При всій їх оригінальності вони не були зручними — і знімати їх доводилося всякий раз при заміні колеса, та і в інших випадках. Творці нового Insight вирішили всіма можливими способами полегшити обслуговування автомобіля і переконати майбутніх власників в його всесторонній зручності.Вбудований інструктор по водінню Заводжу мотор і висуваюся в шлях. Потихеньку набираю швидкість — відчуття природні і приємні, відчувається резерв потужності. Здається, навіть пересівши сюди із звичайного автомобіля, великого дискомфорту не виникне. Гібридну систему Insight можна назвати «паралельною»: електромотор виконує роль «асистента» двигуна внутрішнього згорання, так що ...
 Деталі
12 Квітня    Тест-драйв оновленої версії Suzuki Grand Vitara
    Який двигун оптимальний для сучасного кроссовера? Достатній об'єм атмосферного мотора — літра два. Принаймні, бюджетні вседорожники 4х4 комплектуються саме такими агрегатами. Маркетологи ж Suzuki вирішили, що Grand Vitara гідна могутніших моторів. В результаті в лінійці з'явилися двигуни 2,4 і 3,2 л, а сам автомобіль дістав можливість подолатися за відважнішого клієнта. Не перестаєш дивуватися з фінського варіанту зими: ніби, клімат схожий на наш, сніг йде такій же, навіть температура повітря однакова — біля нуля. Але на дорозі до межі під колесами — сіро-чорне місиво, а після — щільно утрамбований сніг, покритий крижаною кіркою. Взагалі-то, невідомо ще, що для водія краще. І якщо машина не повноприводна, то, може, йому навіть легко, коли грязь летить з-під коліс, але він більш менш упевнений у фрикційних властивостях дорожнього покриття. Принаймні, передньопривідною седан на шпильках поводився на цій дорозі нервово, виляючи кормою після кожного скільки-небудь жвавого «газу». Але як же доречний повний привід! Grand Vitara стоїть на обмерзлій трасі як влита, дозволяючи на одній і тій же дорозі розвивати швидкість в два рази більшу, ніж (не називаючи імен) вищезазначений седан класу D. На повороти рулюючи реакція — оперативна і рішуча. Зірвати машину в занесення — завдання не з легенів, і така стійкість дорогого стоїть! Перше серйозне випробування: їзда по рихлому снігу. Не дивлячись на приголомшливі старання фінської прибиральної техніки, одна з бічних доріг неабияк запорошена. Жодних проблем: 20-сантиметровий «пух» просідає під колесами, і Suzuki, «вудила пухнасті висаджуючи», жваво стартує вперед на будь-якій поверхні. Можливо, навіть дуже жваво. Навіть з 166-сильним мотором (2,4 л) спокійно рушити з місця вдається не завжди. Та що там «не завжди» — майже ніколи: різниця між положенням «стояти» і «їхати вельми активно» у педалі газу нікчемна. Ніби, і натиснув злегка, вичавивши всього сантиметр вільного ходу, а машина різко сіпнулася вперед. І «зловити» оптимальне зусилля для комфортного розгону — проблема. Що вже говорити про Grand Vitara чи 3.2! Жарт: 232 кінських сили! На мій погляд, надмірно багато. Стільки ж потужності, нап ...
 Деталі
12 Квітня    Перший тест-драйв кроссоверів Lexus RX нового покоління
    Дуже небагатьом автомобілям вдалося створити новий клас і визначити бренд так, як це вийшло у Lexus RX. Представлений слухаю публіки більш 10 років тому і розрахований, в основному, на торговців приміською нерухомістю і їх друзів з Каліфорнії, що приїжджають погостювати на вихідних, RX 300 відразу ж після появи в ділерських центрах в кінці 1998 року допоміг збільшити продажі Lexus на 60%. Потім засіб пересування аристократів від Lexus почав поступово еволюціонувати: з'явилася гібридна трансмісія, «посвіжів» екстер'єр і з'явилися деталі, що радують око, що допомогло ще більше закріпити успіх цієї моделі. У 2010 модельному році мелодія RX залишилася колишньою: до неї приєдналася ще пара інструментів, вона отримала новий біт і допрацьоване крещендо. Поняття «кроссовер» нині модно прикріплювати до самих різних авто, але серія Lexus RX сходить до найпершого американському Crossover Utility Vehicle (CUV) — улюбленому і ненависному AMC Eagle. Lexus RX вдалося забезпечити цій концепції кроссовера стійку позицію і довести, що існує цілком реальна альтернатива автомобілям класу SUV. Дизайн був стриманим, салон оформлений в типовій для кінця 1990-х атмосфері розкоші, а несучий кузов забезпечував надзвичайну плавність ходу порівняно з величезною за розміром «SUV-мечтой будь-якого рэпера», широко представленою в ділерських центрах Lincoln і Cadillac. Новий Lexus RX в цілому не зазнав значних змін: він злегка пролунав в об'ємах, а його екстер'єр піддався невеликому доопрацюванню для повнішої відповідності витонченому стилю Lexus. Надмірно «зализаний» силует попередньої моделі поступився місцем різаним лініям і широким аркам нової моделі, які надають їй приземистішому, але як і раніше позбавленому агресії вигляду. Нова стати RX забезпечується ширшою колісною базою — на 56 мм спереду і на 66 мм ззаду, а загальна її довжина тепер складає 2 741 мм. Об'єми, що збільшилися, позитивно позначилися на просторості салону і керованості, але платою RX за статні пропорції і покращувану безпеку стала надбавка у вазі. Стандартний RX350 з приводом на передню вісь став майже на ...
 Деталі
12 Квітня    Дуэль малолітражок Mini One та Mazda2 з стандартними моторами
            Ставши значно легшим за своїх попередників, нова Mazda2 з живим управлінням викликає захоплення. Невже у Mini One тепер з'явився серйозний суперник? Багато що в житті, здається, підкоряється залізним правилам: перед літніми канікулами піднімаються ціни на бензин, після виборів ростуть податки, а коли на ринку з'являється новий автомобіль, він неодмінно більше і важче за свого предка. Тому просто здорово, якщо іноді щось міняється, як у випадку з Mazda2. Нова модель не тільки стала коротше на 40 мм, але і істотно збавила у вазі. «Схуднення» вдалося досягти завдяки цілому ряду прийнятих заходів, наприклад, за рахунок використання нових високоміцних сортів стали, які при тій же міцності важать значно менше. Навіть без грунтовки і фарбування кузов з такого матеріалу легше на 22 кг І на відміну від магнію або алюмінію, сталь не стане причиною подорожчання готової продукції. Ще 13 кг зникли після зміни підвіски коліс — ззаду були укорочені подовжні важелі, а спереду використовували полегшену конструкцію поперечних важелів. Крім того, дієти дотримувалися система охолоджування, вихлопна система і приладова панель, що дозволило автомобілю скинути ще до 100 кг (залежно від комплектації). Зовсім як люди Зменшену вагу не тільки скорочує витрата палива, але і додає рухливості — прямо як у людей. Так може бути струнка Mazda2 перетвориться на мініатюрний винищувач з динамікою малолітражки? Звичайно, модель потужністю 103 л.с. і вагою 1 031 кг, яка брала участь в тест-драйве, не стримала обіцянку триматися в межах тонни, але все-таки вона майже на два центнери легше 95-сильного Mini One. У результаті на короткій дистанції по трасі результати відрізняються на ці ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд Mitsubishi Galant Fortis Sportback Ralliart. Привіт молоді!
    Серія Mitsubishi Galant Fortis отримала свій розвиток у версії Sportback (кузов хэтчбэк). Які ж зміни несе в собі ця модифікація?Вищий клас Нова модель Sportback зовні дуже схожа з седаном: спереду їх не відрізнити, та і бічні двері мають ті ж контури. Вся різниця — в дизайні задньої частини кузова. При погляді на оновлений кузов виникає асоціація: такий «купеобразный седан», у дусі нинішніх тенденцій. Даний автомобіль зовсім не є спрощеною версією седана (або нотчбэка), модель сама по собі гідна найвищої оцінки. Хетчбекам взагалі властиві відносно невеликі габарити, проте, наприклад, в Европе досить популярні хэтчбэки збільшених розмірів. Основний споживач таких автомобілів — активна молодь.Надбавка у вазі — ну і що? З переходом до хэтчбэк-версии автомобіль солідно додав у вазі — плюс 60 кілограм. В основному, ці кілограми необхідні для посилення несучих конструкцій збільшеного у розмірі кузова, та і самі двері багажника важать пристойно. Проте це компенсується практичністю і зручністю використання додаткового простору в автомобілі: пів в багажнику дворівневий, а при складених задніх сидіннях утворюється рівний майданчик розміром 1 570 на 1 395 мм. Одін з приємних сюрпризів: спинки сидінь складаються автоматично одним рухом важеля. Те, що обважнює задньої частини автомобіля позитивно впливає на якість їзди: поведінка задніх коліс стає упевненішою, а машина — в цілому більш керованою і тихою. Після оголошення про початок продажів Galant Fortis пройшло вже досить багато часу, і за цей час розробники встигли внести деякі зміни, зокрема, було проведено доопрацювання підвіски. Модель Sportback представлена в трьох модифікаціях: Ralliart, Sport і Touring. Мій звіт торкнеться перших два. У стандартному варіанті версії Touring і Sport мають привід на передні колеса, хоча доступний і полноприводный варіант. У комплектації Ralliart автомобіль оснащений 240-сильним двигуном (проти 154 л.с. у стандартній комплектації), постійним повним приводом з міжосьовим диференціалом, автоматизованою 6-ступінчастою короб ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд універсалів Citroen С5 та Mazda6
  Універсал вместительнее седана, компактнее минивэна, практичний за кабріолет, стійкіше і економічніше за позашляховик, комфортніше за купе і хэтчбэка. Citroen С5 і Mazda6 у виконань універсал — ще дві причини, щоб переглянути упереджене відношення до цього типу кузова (якщо воно є). Якщо немає, залишилося визначитися, яка з причин найбільш вагома. Складно надати незаперечні аргументи на користь зовнішнього вигляду того або іншого автомобіля. Це японський і французький варіанти автомобіля D-класса: виразного, місткого і динамічного. Випуск Mazda6 творці приправили східною філософією, що характеризує емоційну близькість людини і машини. Французи здивували сильнішим: С5 зроблений — і агітаційна діяльність компанії це тільки підтверджує — в німецькому стилі: тобто з оглядкою на кращих представників південнонімецького автомобільного дизайну. Обидва варіанти з біса хороші, але вибрати кращий дизайн з двох не так просто: у редакції до цих пір не утихають спори на цю тему. Центральна консоль Mazda6 приємно дивує тим, що кнопки на ній зустрічають запуск мотора пульсуючим підсвічуванням, а при натисненні однієї з чотирьох центральних клавіш аудіосистеми по ним пробігає синя іскра. Вельми суперечливі відгуки викликає фірмова система управління CF-Net. Кнопками на кермі Mazda пропонує управляти не тільки аудіосистемою і бортовим комп'ютером, як це зазвичай зроблено у конкурентів, але і климат-контролем. З першого разу направити курсор на потрібну ділянку інформаційного дисплея можна виключно інтуїтивно. Але, якщо звикнути, то набудувати температуру, радіостанцію і відстежити свідчення бортового комп'ютера легко навіть усліпу. Крісла в Mazda — жорсткі і непогано відформовані під середньостатистичного водія. Багатьом активним водіям повинна припасти до душі можливість низької, по-спортивному заваленої назад посадки. У Citroen просторіше. Причому здогадатися про це по зовнішніх габаритах автомобілів складно. Дверні отвори тут ширше, крісло менш вимогливо до фігури, хай і не таке щільне; відстані до сусідів істотніші. Сидіння — прерогатива топовой версії — має функцію масажу спини на рівні поясниці. Окремо варто відзначити шумоизоляцию: у С5 вона набагато ...
 Деталі
12 Квітня    Тест-драйв Suzuki Splash. Легіонер автомобільного ринку
    На перший погляд, назва моделі Splash («бризки», «сплеск») викликає асоціацію з чимось розважальним, типу атракціону в парку розваг, проте, насправді, автомобіль Splash — зразок грунтовності і раціоналізму.Ну, що сказати, Европа — вона і є Европа У європейському футболі, у міру наближення вирішальних матчів відбірного турніру, нині великі надії покладаються на японських легіонерів — Сюнсуке Накамура, що влаштувався в шотландському Селтіке, або Дайсуке Мацуї, промовцеві у французькій першості. На автомобільному світі ми спостерігаємо схожу ситуацію: на японський ринок увірвався легіонер — нова компактна модель Suzuki Splash Ну, що ж, спробуємо прокотитися по випробувальному треку, стан якого, м'яко сказати, далеко від ідеалу. Чітке перемикання передач, беззаперечна покора навіть при збільшенні швидкості, дуже плавне входження в поворот — суцільне задоволення від водіння! Так, а зараз перевіримо стан шин. І тут нас чекає сюрприз — шини PremiumContact 2 компанії Continental Tire — такі нечасто зустрінеш на вітчизняних компакт-карах. Suzuki Splash — компактна модель, розроблена європейцями для європейців, це усвідомлюєш з перших хвилин знаходження за її кермом. Яскрава відмінність машини від японських авто подібного класу полягає в прекрасній керованості, це декілька несподівано для моделі з таким «життєрадісним» салоном. Splash був побудований на одній платформі з моделлю Suzuki Swiftпроте все останнє — починаючи від дизайну і закінчуючи безпосередньо виробництвом — здійснюється силами угорської компанії Magyar Suzuki Corporation, на долю якої, до речі, доводиться 20% автомобільного ринку Угорщини. Права на продаж цій моделі були придбані і європейським брендом Opel, який реалізує компакт-кар під назвою Agila. Як наслідок, під час розробки моделі Opel вніс декілька конструктивних пропозицій (не вживатимемо тут слово «втручання»). У футболі дуже часто темою для обговорень стає проблема взаємин між легіонерами і місцевими гравцями чемпіонату. Також і з Suzuki Splash — цікаво дізнатися, ч ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд оновленої версії Honda Legend.
    Нова модельпредставлена в Японії 2008-09-04 Джерело:  WEBCG.NET Переклад:  Drom.ru Автор:  Куматані Сигехару Фото:  Огавара Нін при передруку посилання на джерела тексту і перекладу обов'язкове! Частка Honda, а точніше Honda Legendна ринку седанов премиум-класса практично неощутима на тлі таких гігантів сектора, як Toyota і Nissan. В той же час, це зовсім не показник того, що Honda поступається конкурентам за технічними показниками.Що ховається за джентльменською зовнішністю Отже, перед нами модель Honda Legend, продовження виробництва якої останнім часом стояло під великим питанням, не говорячи вже про якісь успіхи в продажах. У цьому сегменті переважна більшість клієнтів — юридичні особи, ну, а пальма першості серед виробників як і раніше належить маркам Toyota і Nissan. Чи навряд диво відбудеться, і розклад сил зміниться на користь Legend, проте це аніскільки не засмучує творців. Honda Legend — це модель-конденсат, що зібрала найчудовіші ідеї і мрії розробників. Оновлена версія Honda Legend з'явилася перед публікою у вересні 2008 року з трохи зміненою зовнішністю, проте характер її залишився тим самим. Вона здатна здивувати кожного органічним поєднанням жорсткості підвіски і аристократичності інтер'єру, представленого такими елементами, як, наприклад, приладова панель, багато оформлена дерев'яними матеріалами відомої компанії Tendo Mokko. У цій гармонії вся Honda Legend. Складається враження, що творці, фанати швидкої їзди, попросту обдурили керівництво, пообіцявши придумати люксовую модель. Результат перед нами — стовідсотковий спортивний седан! Проте, було б неправильно представляти Honda Legend отаким метеликом, що не знає страху, прагнучим вгору, до гаря ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд нового поколення Nissan Murano
    Перше покоління Nissan Muranoмодель, спочатку призначена для американського ринку, стала світовим хітом. Новий Murano пропонує досвідченим автоаматорам вдосконалені дизайн і характеристики.«Бабка і мурашка» Нам всім з дитинства знайома ця байка. Але тільки недавно я дізнався, що, виявляється, у неї є декілька варіантів розв'язок. У деяких країнах, наприклад, така: «Ти все співала? Це справа! Так піди ж, потанцюй!» Здавалося б, мурашка і так дуже холодно відноситься до благань бабки, але в деяких ситуація ще гірша: безжальна мурашка просто з'їдає бабку, що знесиліла. І лише в Японії байка закінчується більш менш щасливо: мурашка пошкодувала нещасну, «підгодувала і обігріла». Оскільки основною читацькою аудиторією є діти, японці додали кінцівці гуманітарний конфуціанський відтінок. K чому я все це веду? На мою думку, новий Nissan Murano дуже нагадує эзоповскую бабку. Ні, не подумайте, я у жодному випадку не хочу заявити про якусь «безладність» Murano. Навпаки, я думаю, що в наше століття «кредитового цунамі, яке трапляється раз в сторіччя» (так сказав американський економіст Алан Грінспан), нам як повітря необхідна нова модель. Причому, така модель, яка б принесла нам «пісні, жвавість всяка година, так що голову закрутило». Я цілком і повністю хочу підтримати виробників Murano і тих щасливчиків, які сидітимуть за його кермом.Продовжуючи традицію? Творцям другого покоління Nissan Murano, випущеного на ринок Японії 29 вересня 2008 року, довелося дуже попітніти над його дизайном. Адже саме завдяки оригінальності останнього модель першого покоління, що з'явилася на американському ринку в 2002 році, змогла похвалитися продажами в 60-80 тис. одиниць в рік. Після таких успіхів до Nissan вишикувалася черга з країн, охочих впустити Murano на свої внутрішні ринки, що привело до продажу 500 тис. одиниць в 80 державах! До Японії ж Murano прийшов в 2004 році. Перед другим поколінням Murano стояло непросте завдання: новий автомобіль повинен був повторювати славні почини попередника, далеко не йдучи від витоків, і в той же час не бути старомодним, йти ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд Toyota Vitz, Toyota Corolla Axio та Toyota Corolla Fielder в спортивних версіях
  Представляємо результати тест-драйва тюнинг-версий популярних моделей. Від базових машин їх відрізняють зовсім невеликі зміни, але давайте розберемося, в чому ж їх суть.Упор на підвіску Toyota Vitz у тюнинг-комплектации TRD turbo M можна було придбати в японських ділерських центрах вже з серпня 2007 року — з тих пір було продано 400 екземплярів. У вересні 2008 року базова модель Vitz RS піддалася рестайлингу. Завдяки ексклюзивному турбонагнетателю, максимальна потужність Vitz TRD turbo M складає 150 л.с. при 6 000 про./мин., а максимальний момент, що крутить, — 20,0 кг-м при 4 800 про./мин. Здавалося б, вже непогано, але основні зміни торкнулися підвіски. По словах Modellista International — офіційного тюнинг-подразделения компанії Toyota, — підвіска повністю перенастроювала, були збалансовані пружини і амортизатори — це і є ключовий момент оновленої версії. Даний автомобіль оснащується тільки механічною 5-ступінчастою коробкою передач. Як ексклюзивну опцію демонстраційна модель Vitz TRD turbo M отримала так званий комплект Master Kit, що включає аналогові датчики (датчик наддуву, манометр масла і термометр масла), обшите натуральною шкірою рульове колесо, спортивний глушник з декоративною насадкою, спортивні гальмівні колодки, литі колісні диски на 17 дюймів і гуму конфігурації 205/45 R17. В цілому, обновки машині до особи.У горах і в місті Відправившись в дорогу, я відразу відзначив прекрасні ходові якості. І забезпечуються вони органічною жорсткістю підвіски, при тому що неприємні поштовхи, характерні для спортивних автомобілів, ефективно лагідніють. Таким чином, автомобіль підійде і для звичайних повсякденних потреб. На звивистій дорозі оновлений Vitz відчуває себе прекрасно: на поворотах не завалюється, володіє прекрасною обертальністю. Здатністю легко і вертко входити в поворот він значно відрізняється від Vitz RS. В порівнянні з базовою моделлю, 1,5-літровий двигун додав 40 л.с., момент, що крутить, збільшився на 5,6 кг-м. Ніякого натяку на турбояму не наголошується, а діапазон оборотів відкрито указує на широ ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд нової модифікації Subaru Impreza в кузові седан. Практичне авто.
  До недавнього часу в японській лінійці Subaru Impreza були тільки хэтчбэки, але нині до них додався і седан, який іменується Impreza Anesis. Автомобіль отримав подовжений задній багажник, кузов у нього зовсім інший в порівнянні з рідними «братами», тому є всі підстави вважати, що і на ходу він поводиться інакше. Наскільки інакше — про це ми попросили розповісти нашого журналіста, який вже встиг проїхатися на новому Subaru.Седан, що молодиться У автомобільному сімействі Impreza з'явився 4-дверный седан Impreza Anesis. У чому його зовнішня відмінність від інших автомобілів сімейства Impreza? Ну, по-перше, у нього масивні задні стійки, не такі, як у хэтчбэка, а по-друге, ззаду до нього прироблений багажник і, таким чином, довжина машини виросла на 165 мм. Що ж до колісної бази (2 620 мм), то вона залишився колишнім, як і маса машини в базовій модифікації (1 230 кг). Всі останні моделі хэтчбэков відрізняються спортивною зовнішністю, що переконливо доводить непорушну істину: хэтчбэк призначений, перш за все, для молодих водіїв. І якщо потім на його базі створюється 4-дверный седан, то він — і тому можна привести немало прикладів — стає свого роду антиподом хэтчбэка, прикладом солідності і спокою. Так от, модельний ряд Impreza в цьому плані не стали виключенням, правда, зовсім вже скромником новий седан не назвеш. Подивитеся: по-перше, він має клиновидну форму, що підкреслює його цілеспрямованість, і по-друге, зайдіть ззаду, і ви побачите зовсім не скромні, нарочито збільшені за розміром задні ліхтарі. Як мені здається, цей седан хай не зовсім для молоді, але, все-таки, що молодиться. Що ще слід зазначити? Кузов седана, в порівнянні з хэтчбэком, вигладить стильнішим, збалансованим. І навіть спойлер, яким обладналися машини «топовой» комплектації Anesis 2.0 i-S, виглядає на кришці багажника цілком гармонійно.Жорсткий кузов Перед тим, як рушити з місця, я якийсь час просто сидів в салоні, щоб зрозуміти, шумить мотор чи ні. Прийшов до висновку, що немає, не шумить. По-крайней мірі, шуму в салоні машини, що нерухомо стоїть, значно менше, ніж в ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд Nissan Qashqai 2. Нормальна логіка
    У наш час, коли маркетинг править миром, будь-яке, навіть сама незначна зміна в конструкції автомобіля може стимулювати продажі. Чи сильно змінився Qashqai, додавши +2 до назви? Успіх Qashqai — заслуга саме маркетологів. Це вони, відчувши загальну тягу до кроссоверам, не побоялися створити що не потрапляє однозначно ні в один клас автомобілів модель. Створили з нуля. І не помилилися. Всього за півтора роки продано 250 тисяч екземплярів. Але успіх, як відомо, треба закріплювати. І опісля всього півтора роки після старту продажів Nissan викочує нову версію бестселера. З погляду маркетологів, Qashqai +2 заповнить собою нішу між короткобазной версією і крупними минивэнами. З погляду майбутніх покупців, він може бути затребуваний тими, кому до зарізу не вистачало трохи більшого багажника і «дитячого» третього ряду сидінь. Зовні Qashqai залишився собою. Здалеку не відразу визначиш, хто є хто — простій це коштує або розтягнутий. Але якщо поставити дві модифікації поряд, різниця стане явнішою. Колісна база +2 додала 135 мм, а задній свес — 75 мм. Підріс «плюс два» і у висоту (на 38 мм). Мало? Але ці, здавалося б, незначні зміни зажадали перекроїти майже весь кузов. Qashqai+2 не просто stretch. У нього інші дах і двері. Особливо помітні подовжені задні двері і віконні отвори, що збільшилися. Корма теж нова — свої боковини, бампер, форма стекло. Отже робота проведена досить серйозна. Інше питання, чи коштувало воно того? За кермом і на передньому пасажирському сидінні — звичайний Qashqai. Те, що простори над головами стало більше на 10 мм, відмітити важко. Приладова панель, кермо, крісла, матеріали обробки — все без змін. А ось задні двері дійсно величезні. Весь приріст колісної бази пішов на збільшення її довжини. Єдиний недолік — її складно відкрити до кінця на тісній парковці. У останньому ззаду у «плюс два» — одні плюси. Великий дверний отвір дозволяє вже не «просочуватися» на другий ряд сидінь, як у звичайного Qashqai, поганивши брюки, а майже заходити туди. І місця більше. Можна розміститися цілком привільно, на відміну від короткобазной модифікації, де постійно то у ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд нового спортивного купе Nissan 370Z. Z-кар для справжніх гурманів
  Лос-Анджелес. Парковочная зона. В світлі прожекторів красується Nissan 370Z: у нього сьогодні перша офіційна фотосесія. Дійсні поклонники моделі прийшли сьогодні сюди, щоб взяти участь в першому релизе 370Z. Серед них і Ренді Родрігез. Родрігез пройшов довгий шлях, перш ніж опинитися тут. Він народився і виріс в одній з провінцій Канади, де у його сім'ї була невелика заправна станція і майстерня по ремонту машин. З часом вони почали спеціалізуватися на ремонті автомобілів Nissan. Першим автомобілем Родрігеза був Nissan 240Z, який він власноручно повністю відновив. Через його руки пройшов десяток старих Z’ок, хоча йому на даний момент всього 31 рік. Як і всі прихильники цієї моделі, Родрігез сильно відрізняється від більшості автоаматорів, він виділяється із загальної течії, не боїться сміливих рішень і дуже серйозно відноситься до автомобілів. Таке відношення зустрічається лише у тих, хто своїми руками «пожвавив» старі полуразвалившиеся б/у автомобілі. Родрігез є яскравим представником тієї цільової аудиторії, для якої створювався 370Z. У тому, що Ренді Родрігез працює в Nissan Design America, можливо, присутнє деяке чарівництво, тим більше що саме з-під його пера вийшли перші накидання того, що у результаті стало новим Nissan 370Z.Підгін по фігурі Відмінність нової Z від попередньої відчувається, коли з'їжджаєш на ній з ідеально рівного покриття шосе на звичайну вулицю. Зникла колишня жорсткість і деколи зайва пружинистість, властива 350Z. Підвіска нової Z податлива, як у люксовых європейських купе, і в той же час зібрана і інформативна, яка і має бути у спортивного автомобіля з великими колесами. При створенні цієї моделі в Nissan вирішили максимально понизити вагу автомобіля. Досягнуто це було дуже простим і дієвим способом: у нової Z укорочена колісна база (на 10 см) між осями. Тепер її довжина складає 2 550 мм, що дуже близько до золотої середини геометрії спортивних автомобілів, перевіреної роками, — 2 510 мм. Колісна задніх коліс стала на 55 мм ширше. Цього разу інженери Nissan приділили ретельнішу увагу струк ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд позашляховика Honda Pilot
    Компанія Honda цього року почне продажу на російському ринку нової моделі — позашляховика Honda Pilot другого покоління. На сьогоднішній день навіть відомі російські ціни на цей автомобільале в салони офіційних ділерів новинка ще не поступила. Пропонуємо вашій увазі тест-драйв американської версії позашляховика Honda Pilot в максимальній комплектації Touring.   Якщо новий Honda Pilot і намагається щось довести, то лише одне — в концерні Honda багато що змінилося. Одін тільки божевільний дизайн грат радіатора говорить про те, що компанія невибачно глибоко зав'язнула в прагненні до прикраси засобів пересування. Загальне враження від машини: вона трохи менш незграбна, чим Jeep Commander; на кузові настільки багато складок і загинів, що він нагадує фігурку оригами вагою в 2 тонни. Хоча і мужоподібну, грубу, у дусі абстрактного експресіонізму, але — оригами. А все тому, що цей повнорозмірний кроссовер намагається показати, що він справжній позашляховик, який цілком здатний доставити вас в лісовий табір, возити причіп з вашим мотоциклом, що не боїться снігу і льоду любитель активного відпочинку, не дивлячись на свій сімейних характер. Pilot першого покоління виглядав, як зменшена копія моделі Travellar 1968 року випуску американській компанії International Harvester. Нова версія виглядає готовою до головної ролі у футуристичному ремейке фільму «Зелений сойлент» 1973 року. І, проте, під виглядом мачо ховається проста і надійна Honda, саме така, який вона і має бути.Більше, більше, ще більше Здатний розмістити вісьмох чоловік на трьох рядах сидінь, спочатку Pilot був досить великим автомобілем. І, не дивлячись на це, друге покоління Honda Pilot ще більше, в усіх відношеннях. І загальна довжина кузова, і довжина колісної бази збільшилися на 7,3 см порівняно з першим поколінням. Це подовження відбилося, зокрема, в доступі до третього ряду сидінь — він став простіший: варто було лише посунути вперед другий ряд і, трохи зігнувшись, туди без ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд новинки сімейства Corolla — Toyota Corolla Rumion
    Для підтримки сімейства Corolla Перше враження від знайомства з автомобілем Toyota Corolla Rumion було таке: це та ж Toyota bBтільки більшого розміру. І раптом я зрозумів: у Північній Америці нічого не наплутали, коли почали продавати цей автомобіль під назвою Scion xB нового покоління. Ні, насправді все дуже логічно: спочатку в Америці йшла модель xB — американський аналог Toyota bB, потім їй на зміну, як і належить, прийшов автомобіль нового покоління, теж xB. А то, що в Японії вона зветься інакше — Corolla Rumion, — так це ж Японія! Словом, дивне не те, що в Америці машина йде як Sсion xB, питання потрібно ставити інакше: для чого в Японії її вирішили представити як ще одну модель сімейства Corolla? Як мені представляється, причина криється в наступному: в даний час популярність машин сімейства Corolla падає, а компанія Toyota прагне всіма силами цього не допустити. Отже, немає сумнівів, що новий Rumion — це спроба підтримати авторитет Corolla. Адже що виходить: в даний час на ринку присутньо тільки двох представників сімейства Corolla: седан Toyota Corolla Axio і універсал Toyota Corolla Fielder. Ще до недавнього часу на додаток до седану і універсала випускався чистий 5-дверный хэтчбэк Toyota Corolla Runx і перехідна до минивэну модель Toyota Corolla Spacioголовна особливість якої полягала в тому, що окрім двох рядів сидінь в його салоні були передбачені додаткові місця ззаду. Проте потім модельний ряд Runx об'єднується з Toyota Allexвнаслідок чого з'являється і починає жити своїм життям новий хэтчбэк Toyota Auris. Ну, а що стосується автомобіля Spacio, то у зв'язку з масовим виробництвом сьогодення минивэнов з 3-мя рядами сидінь було вирішено, що він виконав своє завдання і що його пора знімати з виробництва. Якщо вірити розробникам, автомобіль Rumion знадобилося вводити в сімейство Corolla для того, щоб якось омолодити ряди поклонників машин цієї марки. Адже ні для кого не секрет, що велика частина власників машин Corolla — це літні люди. А раз так, у цієї марки, не дивлячись на славне минуле ...
 Деталі
12 Квітня    Toyota Passo Sette та Daihatsu Boon Luminas. Оновлення на ринку мікровенів
    Мінівен стає микровэном Виробництвом цих практично невідмітних компакт-минивэнов зайнята компанія Daihatsu, «Тойоте» ж вони дісталися по OEM-соглашению. Для Daihatsu це відносно новий почин, не дивлячись на досвід з Daihatsu Atrai7. Що стосується Toyota, тут як аналоги можна пригадати моделі Corolla Spacio і Sientaпроте новий автомобіль став ще менший. Toyota побажала створити стильнішу і «легшу» модель, і ці бажання утілилися в проект Daihatsu. Відразу хочеться відзначити візуальну простоту силуету кузова, яка відображає невибагливу суть цього автомобіля. На тлі переобтяжених в плані дизайну останніх розробок Toyota ця машина — як ковток свіжого повітря. Розробники Daihatsu розподіляють ролі так: базова версія моделі — це Toyota, а версія з аеродинамічним обважуванням — це Daihatsu. Як би там не було, можна сказати, що особливість нового автомобіля — в його винятковій пристосованості до життя і в його доступності. Тестова модель була представлена в двох колірних рішеннях: коричневому і бежевому. Інтер'єр простій, але симпатичний, матеріали в цілому непоганої якості, цікавий дизайн приладової панелі і центральної консолі — виглядає зовсім не дешево. Дверні дзеркала декілька зміщені назад, що в якійсь мірі покращує обзорность.Декілька слів про салон Переднє сидіння — суцільне. Самі крісла, не дивлячись на свою ортодоксальну форму, цілком комфортні, я залишився задоволений (хоча посидіти довго не вдалося — все-таки тест-драйв обмежений за часом). На особливу увагу заслуговує другий ряд сидінь. Відсунувши сидіння на 150 мм (це максимум), спинку можна відкинути на кут до 20 градусів. Утворюється значний вільний простір, нехарактерний для компакт-вэна. Розмістити голови на підголовниках зможуть три пасажири, а ось пристебнутися, на жаль, тільки два. Щоб всістися на саме заднє крісло, потрібно нахилити вперед сидіння другого ряду, проте, навіть якщо оне буде висунуте в саме крайнє положення, пасажир на задньому ряду все одно упреться колінами в спинку, додатково ризикуючи ударитися головою об стелю. Загалом, я б не почав рекомендувати користуватися з ...
 Деталі
12 Квітня    Огляд оновленої версії седана Honda Legend
    Нова Legend, стара Legend, яка різниця? На перший погляд, оновлений седан бізнес-класу від Honda відрізняється від попередника лише ще холоднішим примруженням «очей» Ксенону та злегка зміненими пропорціями грат радіатора. А на другій. Щоб відчути відмінності треба сісти за кермо, адже основну увагу інженери японського концерну приділили вдосконаленню двигуна, коробки передач і підвіски. Але спочатку оглядимося в салоні. Як же все знайомо: панель приладів з характерним голубуватим підсвічуванням, кермо із зручними кнопками управління аудіосистемою, та і взагалі всім, чим тільки можна, і традиційна центральна консоль з псевдометалу матово-сріблястого кольору. На щастя, із заплутаним алгоритмом роботи джойстика, що управляє, доповненим численними кнопками, я розібрався ще на минулій «Легенді», тому, щоб набудувати новий аудіоцентр Bose з десятьма колонками (включаючи сабвуфер), яким тепер оснащується цей седан бізнес-класу, і виставити потрібні позиції розділеного по двох зонах климат-контроля, у мене пішло трохи більше півгодини. «Інтуїтивно зрозумілим» управління «легендарним» устаткуванням, чесно кажучи, не назвеш, до того ж, «подорожуючи» по кнопках, я постійно натикався на те, що забороняє «функція недоступна» — система навігації тут є, але карти в неї ще не завантажили. Зате, відкривши двостулкові «дверці» центрального підлокітника, я з радістю виявив справжній USB-порт на короткому дроті — все, більше мені нічого не потрібно, вставляю флешку з улюбленою музикою і поїхали! Хоча немає, ще секундочку. Тим, для кого наявність комп'ютерного роз'єму не є визначальним чинником при покупці машини, буде цікаво дізнатися, що нова Legend під саму зав'язку напхана високими технологіями комфорту: аудіосистема Bose® Surround Sound читає не тільки традиційні МР3, але і формат DVD-аудио, є засіб підключення Bluetooth, HandsFree, а климат-контроль настільки інтелектуальний, що міняє силу обдування по сторонах залежно від положення сонця, користуючись даними GPS-навигации. Після цього наявність парктроника, камери заднього вигляду і електричних регулювань водія і переднього пасажирсько ...
 Деталі
12 Квітня    Тест-драйв кроссовера Honda Pilot
  Кріпацтво Пройшли ті часи, коли ви могли кинути все і махнути, світ за очі, закинувши в рюкзак змінну білизну, пару банок тушкованого м'яса і бутель портвейну. Тепер навіть для поїздки на дачу вам потрібно замовляти «Газель», тому що троє дітей, дружина, її краща подруга, теща з тестем і ваш вірний сенбернар Кулька не влізуть ні в один легковичок. А значить нова Honda Pilot буде вам якраз за розміром. Цю машину придумували в США. Придумували американці і для американців. Боязкі протести японських дизайнерів не враховувалися в принципі — будьте задоволені, що селектор автомата на консолі, а значить під кермом, нечувана розкіш, цілих два перемикачі! За винятком цього компромісу, усередині Honda Pilot повністю відповідає канонам заокеанського автомобілебудування. Що не так вже і погано, адже, не дивлячись на дешевий пластик обробки і не найдорожчу шкіру, все тут дивно практично. Подивитеся на центральну консоль: ось великий дисплей, надійно укритий від сонячного світла розвиненим козирком, ось поличка перед ним, нижче 6-дискова аудіосистема (звук, до речі, непоганий), далі за кнопку управління роздільним «кліматом», а під ними ціла «печера» для гамбургерів. Над тунелем ще одне «складське приміщення», надійно укрите шторкою зрушення, туди вже можна різдвяну індичку запихнути, не обробляючи. Салон просто «утикається» підстаканниками всіх мастей, а в задні двері можна і цілу бутель з колою вставити. У протисонячних козирках люстерка з підсвічуванням, а в дзеркалі заднього вигляду монітор парковочной камери, дуже зручно: «картинку» сприймаєш одночасно і в дзеркалі, і в «ефірі». До того ж є «круговий» парктроник. Люк в даху малуватий, але так у більшості «американців», а ось ще один компроміс: педальний вузол не регулюється, зате кермо можна підтягти до себе, а не тільки змінити його кут нахилу — це нам, європейцям, значно привычней. На кермі клавіші управління аудіосистемою і круиз-контролем, а підрульовими перемикачами зручно користуватися — можна хоч би склоочисники включити, не знімаючи руку з «бублика». Скажете «здивував, скрізь так», ага, спробуйте, наприклад, в новому Chevrolet Tahoe ...
 Деталі
 
ЗАПЧАСТИ
НОВИНИ
23 Квітня
Hyundai Genesis Coupe краще Infiniti G37
23 Квітня
Audi R8 — серійний болід на дорогах Японії
12 Квітня
Огляд Honda Insight
12 Квітня
Тест-драйв оновленої версії Suzuki Grand Vitara
СТАТТІ
23 Квітня
Nissan Qashqai 2.0 4WD тестується з Subaru Impreza 2.0R
12 Квітня
Огляд нового покоління компакт-кара Honda Fit
12 Квітня
Огляд Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP
12 Квітня
Огляд іномарок, які будуть збиратися в Россії